onsdag 7 december 2016

Decembermörkret

Bloggtorka har rådit drygt en månad nu, inget inspirerande MC relaterat har hänt. Det har varit bråda dagar i alla fall, grabbens husrenovering har tagit sin tid. En hel del okvalificerat arbete har gjorts av mig och Els-Marie som spikurdragning och turer till tippen mm.

Tur vi har Sätertippen som är kundvänlig på alla sätt och ingen trängsel.

F.ö har jag varit lite "Steam Punk" inspirerad och skapat diverse metallprylar som lampa och adventstake av en gammal rälsbit.


Men äkta Steam Machine hittar man i "Professor" Westlunds bås i Isgaraget. Nu är den renoverad och till salu.


Jag blev erbjuden att köpa en trevlig grushoj, och det kunde jag inte motstå. Så snart kan jag köra Yamaha XT 400 (veteran).


Det betyder nog att min Husqvarna-68 blir till salu.

Men till sommaren ska Trajjan funka. (anmäld till Färnsjörepan i Filipstad i mars, iskörning om vädret står sig)

4 kommentarer:

  1. Tack för det, det kommer flera.

    SvaraRadera
  2. joyofsatan.org
    exposingchristianity.org
    https://exposingthelieofislam.wordpress.com/
    http://www.666blacksun.net/

    SvaraRadera
  3. Hittade du sådär många växthusfönster på en och samma gång på tippen? Var är bilden på Husqvarna 68an, eller är det ditt modernt motoriserade ekipage?

    SvaraRadera