I väntan på att veteranqvarnan ska bli körduglig så tog jag ut min 165 kg tunga SOH:n i skogen, och det var ingen barnlek. Det hade inte skadat med större bakdrev och en tamare förgasare + en bättre chaufför.
HOJBYGGET.BLOGSPOT.COM En blogg som handlar om att bygga sin egen motorcykel, och tillverkningsgången och regelverket. "Från ax till limpa" Och kanske en del andra motorhändelser. Och jag lovar, jag tar inte upp något politiskt eller samhällskritikiskt här. För att se vilka bloggar jag följer, kolla högerkanten, rekommenderas. Skriv gärna en kommentar, så jag vet att ni lever.! Tips: klicka på bilderna så blir dom större!
onsdag 23 april 2014
Tuffa tag i Skedviskogen
Tångarallyt närmar sig och man är mer än lovligt ringrostig. Kompisen Leffe tjatade om en välbehövlig träningsrunda, och så blev det.
I väntan på att veteranqvarnan ska bli körduglig så tog jag ut min 165 kg tunga SOH:n i skogen, och det var ingen barnlek. Det hade inte skadat med större bakdrev och en tamare förgasare + en bättre chaufför.
Tursamt nog hade jag nya crossdäck på, annars hade jag väl varit kvar i skogen än. Lättkört sa Leffe, men han har ju ett annat sätt att värdera terrängen, själv vet jag en som har träningsvärk i morgon. En nyttig genomkörare var det.
I väntan på att veteranqvarnan ska bli körduglig så tog jag ut min 165 kg tunga SOH:n i skogen, och det var ingen barnlek. Det hade inte skadat med större bakdrev och en tamare förgasare + en bättre chaufför.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Du måste öva lite till
SvaraRadera