måndag 22 april 2013

Bra nog att vara dålig


Mental Coaching

Polaren Per förklarade att barmarkssäsongen startat och beordrade med mig till Sala Racing Park. Flytet infann sig aldrig, det blev knappt ens roligt att köra. Sugen tappades till nästan bottennivå, humöret följde med neråt. Försökte trösta mig med att det kanske hade ett samband med den flunsa from Hell som tidigare i veckan sånär skickat mig till de sälla jaktmarkerna. 
 I morse vaknade jag så och såg sambandet! Bara att köra hoj en solig dag borde per automatik vara roligt, bara att få lufta hojen på en bana överhuvudtaget borde vara skoj. Men, gnidandet förra säsongen (och Brunnsjöns Lake Course under vintern) har gjort nytta! Numer har min nivå höjts så pass att jag har möjligheten att kosta på mig någon typ av krav, någon typ av nivå måste presteras för att tillfredställelsen skall infinna sig, jag har blivit så pass bra att jag märker när det går dåligt. Jag är på gång!

 Ödmjukt Sätermannen

Ps. Vi hälsar Svante med fru välkomna hem och lämnar tillbaks rodret, hoppas alla är med än.

2 kommentarer:

  1. Tackar so long for alla nya blogg inlegg. Naer jag kommer hem ska du fo en newburned cd med many foton av udda engelska hojar. (skriver tyverr pa ett engelskt tangentbord, som synes)

    SvaraRadera
  2. -Jävlar i mej, sa Polaren Per! Det är Cornelis Vreeswijk va?

    SvaraRadera